tirsdag 19. mars 2013

Bilder fra NQF 2013 - Nye gadgets og innkjøp

Når man går og ser og rusler i butikker dukker det alltid opp nye tips eller gadgets. Her er noe av det jeg "snappet" opp i helgen.

Heat'n Bond vinyl: Vinyl som strykes til ethvert stoff, genialt! Passer perfekt til f.eks. innsiden av toalettvesker eller på tekstiler som skal ligge ute i sommer. Som vanlig har jeg ingen plan for hvor og når denne skal brukes, men jeg er sikker på at den kommer til nytte en dag....
Bo-Nash Fuse It Powder: Siden jeg har en gutt i hus er det stadig hull i buksene hans, håper pulveret under fungerer som reklamen sier!!! Da kan vi redusere budsjettet på klesfronten,- kanskje...
Saksen "alle" snakker om ble også med hjem, det er denne som ble varmt anbefalt av Sue Daley da hun i høst var på besøk i Norge. Påvirket av reklame og hva andre gjør, jeg??.... Jeg kommer tilbake til om det var et bomkjøp eller ikke.
Noen knappenåler og en rull med bånd forsvant ned i handleposene. Linjalen fra lappemor.no var endel av "gotteposen" som ble delt ut til alle registrerte deltakere på NQF årsmøtet, den viser enkelt omregningen fra inch til cm.
 Og til slutt ble det med hjem noen stoffer....

Ingen kommentarer: