tirsdag 21. januar 2014

Bedre sent enn aldri,- eller ute i veldig god tid???

Årets første juleløper er ferdig!!!!! Denne løperen kjøpte jeg på Lappe Makeriet for lenge, lenge siden. Av en eller annen grunn har den blitt liggende halvferdig i en skuff. Jeg hadde behov for noe enkelt og greit å sy, så denne fikk komme frem igjen og nå er den faktisk ferdig....  
Jeg har kjøpt løperen ferdig med påtegnet motiv. Konturene er sydd med attersting. Jeg har brukt rød broderitråd. Dette ble en hyggelig og tradisjonell løper!

2 kommentarer:

Berit sa...

Denne var koselig og fin. Kjekt å være ferdig ferdig med en juleløper allererde. Likte denne. Likte også de fine inspirasjonsbildene i forrige innlegg. Håper jeg kommer igang med syinga snart, jeg og. :)
Berit

EirinH sa...

Tusen takk! Hyggelig om jeg kan være til inspirasjon!