fredag 24. oktober 2014

Små julebroderier

Livet har vært veldig hektisk i det siste, så på hobbyfronten har det ikke skjedd så altfor mye. Men noen småting har jeg fått til i sene kveldstimer.

Jeg har kjøpt inn tørket lavendel til å legge i skapene mine. Jeg har endel skap som ikke åpnes daglig og i disse har det en tendens til å lukte innestengt. For å motvirke dette legger jeg tørket lavendel i skapene og dette gjør underverker på innestengt lukt. Skikkelig mormor tips!

Det er morsomt å lage lavendelposer som er hyggelige å se på. I år kommer noen av disse til å få julebroderi, her er et utvalg av småbroderier jeg har ferdigstilt så langt;





Så gjenstår det å ferdigstille.... Det kan godt være at disse ikke blir ferdige før neste jul... eller julen etter det igjen... Vel, det kommer alltid en ny jul!

En riktig god helg til alle der ute!

2 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Så søte broderier! Ja, det er fint å få en lavendelpose. :)

Daria sa...

These are lovely. Thank you for sharing them.