søndag 1. mars 2015

Dear Jane - en liten fremdrift

For lenge, lenge siden startet jeg med å sy noen blokker i teppet Dear Jane. Målet mitt er å bli ferdig med denne quilten en eller annen gang.... Her kan du se hvor langt jeg var kommet før det stoppet opp. Nå er det en dame på Sykroken (sømforum) som har startet opp med dette teppet. Hun syr ca. en blokk hver dag, og jeg ble plutselig inspirert igjen. Tror nok ikke at jeg kommer til å ha samme fremdrift som denne damen, men noen blokker har det blitt de siste dagene:

Dette teppet er genialt, fordi man er innom et utall forskjellige teknikker. Fantastisk flott måte å lære på! Så om det blir en fullverdig Dear Jane eller ikke, så er ikke arbeidet bortkastet. Er i allefall litt nærmere målet! Nå er det "bare" 190 blokker igjen....

Ingen kommentarer: