lørdag 13. juni 2015

Inspirasjon

Jeg bruker nettet mye for å finne inspirasjon, Pinterest er en av mine favoritter. Her kan man finne en uendelighet av flotte quiltearbeider.

I tillegg er det endel blogger jeg følger nøye, en av disse er Marerial Obsession. Bloggen omhandler Kathy Doughty sine arbeider og hva som foregår i butikken hennes. Her deler hun rundhåndet ut bilder fra reisene hun er på, livet hennes, nye workshops, nye blokker, nye designere osv. Da jeg fant denne blokken på bloggen hennes måtte jeg bare dele med dere:
Du kan lese mer om blokken her. Her viser hun også hvilke maler som er brukt i blokken. Det er en viss mulighet for at denne blokken i en eller annen versjon vil dukke opp i et av mine tepper en gang i fremtiden.

Ønsker dere alle en fortsatt flott helg!

1 kommentar:

Mobile App Developers sa...

Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!