torsdag 22. oktober 2015

Gymposer / oppbevaringsposer

I høst har det blitt altfor lite sying på meg, livet har vært hektisk og det har vært lite tid til overs. I tillegg syr jeg ofte håndsøm, og det tar laaaang tid før jeg har et ferdig teppe med den teknikken....


Etter å ha brukt mye av tiden til langtidsprosjekter får jeg ofte en veldig trang til å sy raske produkter. Da passer det fint med slike poser, poden bruker de til overnatting, skopose, gympose eller bare til oppbevaring;

Et par av disse havner nok under et juletre i år.





















I løpet av en liten kveld ble disse klare,- deilig å kunne se resultatet med en gang! I tillegg har jeg slanket stoffsamlingen min med atskillige meter stoff, og det er jo en bonus. Kanskje jeg klarer å trykke inn mine siste innkjøp... For her gjelder ikke prinsippet; en ut, en inn. Det er mer; en ut, ti inn....
Jeg har slått inn malje i "linningen" på posene slik at jeg kan tre inn en annorakk snor med en stopper på. Da blir det lett å åpne og stenge posen.




I posene har jeg sydd inn falsk bunn, dette gir dem litt mer fasong.


En god dag ønskes alle!

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan det bli nok av oppbevaringsposer? Nei!
Flott stoff det med strikkende sauer!