fredag 30. oktober 2015

Nisse julebilde

Til jul hører skikkelige nisser til!


Dette mønsteret falt jeg for fordi nissene minnet meg om Carl Larsson figurer, og for meg er det skikkelig jul!!! Jeg har ikke bare quiltearbeider under langtids arbeid,- det samme gjelder broderier... Denne har nok pågått i snart 3 år. Men det kommer alltids en jul, så om bildet ikke kommer opp på veggen denne julen vil det være like fint neste jul... Det er mitt mantra...


Iallefall ble denne klar til årets jul, og den skal nok starte livet som julegave til min mor. (Jeg kom på at jeg har masse julebilder fra før...)


Nå gjenstår det bare å fjerne tråkletråd, stryke og montere bildet i ramme. Tror dette kommer til å bli flott i rammen sin!


Ønsker alle en fantastisk flott dag!

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Ja, disse nissene var skikkelig koslige! Minte om jul i gamle dager. Det blir kjempefint på veggen med glass og ramme. :-)