mandag 23. november 2015

Juleornamenter fra Tilda

Nå er det snart på tide å ta frem julepynten igjen. HURRA!
Jeg har gått igjennom hobbybøkene mine for å finne noe nytt å sy. Disse dukket opp, og jeg fikk "sy-foten", så da var det bare å finne frem stoffer, diverse pynt og symaskin.

Mønsteret er fra Tilda, som er en av mine yndlings designere. Hun har masse fine mønstre på diverse figurer og andre pynteting som er enkle å sy og samtidig gir de noe "ekstra". Tror kanskje at disse kommer til å bli følge i et par julegaver i år.


Siden det er mandag i dag, linker jeg til Bambisyr. Her finner du linker til mange flotte og inspirerende blogger.

7 kommentarer:

Gunilla sa...

Fina att hänga i granen!

Elisabeth Solum sa...

Så flott julepynt! :) Koselig med hjemmelaget. :)

evaj sa...

Tack för din länkning och den inspiration du ger idag på Visa och Berätta måndag !! Tacksam Bambi

Trines hobby sa...

Så fine!

Birthe Marie sa...

Så koselig julepynt! Ja, det er mye fint i Tildabøkene. :-)

Unknown sa...

I do not know the books, but this is so fun!!

Dollandesign sa...

Detta var för mig en ny variant av julpynt.
Tack för tipset!

Dollandesign