mandag 25. april 2016

Toalettmapper


Dette ble en god lørdag kveld:))) Akkurat som jeg ønsker meg: Slappe av med en god middag, og så dykke ned i sysakene for å være kreativ. Denne kvelden ble det produsert to toalettmapper.

Jeg har lenge hatt lyst til å sy toalettmappe i denne formen, og når jeg fant dette mønsteret ble ikke veien lang før disse to sto klare. Tutorial fant jeg her.

I lappelaget vårt skal vi i mai ha en kveld hvor vi syr sammen til aksjonen "Søstre for Søstre", dette prosjektet består av at man syr en toalettmappe som fylles med de mest nødvendige toalettartiklene. Fylte toalettmapper sendes så til krisesentre rundt om i Norge, slik at kvinnene der kan få litt hjelp i oppstarten av et nytt liv. Før vi skal ha denne samlingen måtte jeg teste ut dette mønsteret, jeg ble godt fornøyd!
 
Den blå prikkede mappen ble beslaglagt av mini med en gang, den andre endte som bursdagsgave til min niese. Jeg liker godt å bruke glidelås i en farge som skaper en kontrast. Denne toalettmappen kommer nok til å bli produsert som gaver til både den ene og den andre i løpet av året :)


I dag er det mandag og jeg linker til Bambisyr sine sider.
Ønsker dere alle en riktig fin uke!







Ingen kommentarer: