tirsdag 2. august 2016

"Søstre for Søstre" ny toalettmappe

I dag har jeg sydd ferdig denne toalettmappen. Den skal doneres til aksjonen "Søstre for Søstre" sammen med mappen jeg har skrevet om i denne posten. Mønsteret er fra AnnaKa.
Disse toalettmappene skal leveres til et krisesenter med innhold. Brukerne av krisesentrene har ofte ikke fått med seg noe hjemme fra, så kanskje dette kan bidra til at iallefall noe er på plass i livet. Jeg er medlem i Bærum Lappelag, og vi er så heldige å ha fått sponset innholdet til mappene. 

Jeg valgte å bruke en glidelås i en skikkelig kul farge. Denne skarpe rosa fargen syntes jeg gjør at mappen blir litt tøff. 
Inne i toalettmappen har jeg sydd inn sidelommer. Praktisk for oppbevaring av mindre saker. 
Til pynt har jeg sydd på en blonde. Og jeg har quiltet rette sømmer med en rosa tråd. Jeg har sydd to tette sømmer hele vegen rundt toalettmappen. 
Håper denne kan gi noen en liten positiv opplevelse. 

God dag ønsker jeg alle, og en fortsatt god sommer! 

Ingen kommentarer: