torsdag 14. desember 2017

Broderi - Nissegutt med reinsdyrhund

Jeg er veldig glad i å brodere, og til jul synes jeg at et julebroderi skaper en helt egen stemning.
Dette broderiet er fra Eva Rosenstand, de lager de vakreste og mest detaljerte mønstrene. Det er et utall varianter av alle farger for å få et så naturlig resultat som mulig, bakdelen ved det er at det tar laaaang tid å brodere. Men når resultatet blir så vakkert, er det jo verdt det til syvende og sist! 

Jeg broderte dette over flere sesonger, det måtte legges bort i perioder fordi jeg holdt på å bli "gal" av å skulle bytte tråd for hvert andre sting. Da det endelig ble ferdig var jeg så redd for det at det er blitt rammet inn i både glass og ramme... (Vanligvis synes jeg broderier er flottest uten glass for da synes detaljene best)

Når nissegutten og reinsdyr-hunden hans kommer opp på veggen, kommer også julestemningen på plass!

Jeg ønsker alle en fredfull 3.adventshelg!

2 kommentarer:

الصفوة جروب sa...

___فضل شركة تنظيف بالقطيف تقدم خدمات نظافة متكاملة علي اعلي مستوي بدقة وجودة ومواصفات قياسية واسعار تنافسية فتعد الشركة الاولي بالقطيف لتقديم خدماتالتنظيف بجودة وسعر مثالييينفهي خير مثال لراغبي الحصول علي نظافة شاملة مع التعقيم وباسعار مناسبة

شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف

______________________________________________________________________________________________________________________


شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة شفط بيارات بالقطيف

الصفوة جروب sa...

هل تعانون من الحشرات وكثرتها واضرارها البالغة نقدم لكم افضل شركة لابادة جميع انواع الحشرات بالضمان وهي شركة المثالية لمكافحة الحشرات حيث تقدم اليوم افضل العروض والخدمات بارخص الاسعار بخصم 50% لفترة محدودة

شركة المثالية لمكافحة الحشرات
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالخبر
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف
______________________________________________________________________________________________________________
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالجبيل
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بجدة
_